שאלות ותשובות

חברת מגה קוד מתמחה בבנייה ובקידום אתרים באינטרנט. אנו נציג בפניכם את השאלות הנפוצות ביותר שנשאלו 

כל השאלות והתשובות על בניית אתרים

אתר אינטרנט הוא כלי שיווק עוצמתי לכל עסק בעולם הדיגיטלי. בניית אתר מהווה חלק מהמותג של בית העסק ומסייעת ליצור הרגשה והזדהות עם העסק. אם לא תבנו אתר אתם עלולים לאבד חלק גדול מהלקוחות הפוטנציאליים. בניית אתרים ברשת מאפשרת לעסק להיות זמין 24/7 בכל שעה ובכל מקום בעולם והיא מאפשרת לבעלי העסק לקדם את מוצריהם ושירותיהם בדרך יעילה וזולה, יחסית כמו באמצעות קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן פרסום ברשתות החברתיות ועוד.

דומיין הוא כתובת אתר ברשת האינטרנט (לדוגמה, www.example.com) שמזהה את האתר ואת השרת שבו הוא מאוחסן.

בניית אתר כוללת שלבי אפיון, תכנון, מיתוג, עיצוב, פיתוח, ניהול תוכן, בדיקות, אופטימיזציה לגוגל, הכנה לקידום אורגני והעלאה לשרת.

לא, האתרים שחברת מגה קוד בונה הם אתרים ידידותיים המגיעים עם מערכת ניהול קלה וידידותית למשתמש שמאפשרת לכם לעדכן ולנהל את האתר שלכם באופן עצמאי.

בבניית האתר, המסר השיווקי מתממש בכמה אפשרויות:
עיצוב האתר – הצבעים, הגופנים והתמונות עשויים לשדר את הסגנון ואת ההרגשה שאתם רוצים לשדר לקהל היעד.
תוכן איכותי המדבר על התועלות ועל היתרונות העיקריים של המוצר או השירות.
שימוש בגרפיקה ובדיאגרמות הממחישות את המסר.
הנעה לפעולה באתר, כמו לחצן “רכוש עכשיו,” “להרשמה לניוזלטר”, “צור קשר” ועוד.
תמונות וסרטוני וידאו המשמשים להעברת המסר. הצגות מוצרים, המלצות וחוות דעת של לקוחות מרוצים.

המחיר של בניית אתרים הוא תוצאה של שילוב של מספר גורמים: סוג האתר – אתר תדמית או אתרי מסחר – עיצוב גראפי – אם נדרש עיצוב מותאם אישית – פונקציות מיוחדות כמו מערכת לניהול מלאי, תשלום אונליין, אפשרויות חיפוש מתקדמות, איכות קוד ובטיחות, אחסון ודומיין, תחום תוכן ועוד.

כל השאלות והתשובות על קידום אתרים

קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן הם שני היבטים שונים של אסטרטגיות קידום אתרים במנועי החיפוש ויש ביניהם הבדלים משמעותיים
קידום אתרי אורגני (SEO – Search Engine Optimization): הוא קידום טבעי ולא ממומן. זהו סגנון קידום שבו גוגל מקדמת את האתר במנועי החיפוש בהתאם למספר רב של פרמטרים וביניהם תוכן איכותי, קישורים ואופטימיזציה של האתר לגוגל.
קידום אתר אורגני הוא תהליך ארוך טווח שדורש זמן לראות תוצאות משמעותיות. אך כשהאתר מגיע למקומות הראשונים בדירוג התוצאות, הוא נחשב לאתר יוקרתי ממותג ובעל ערך.
קידום אתרים ממומן (PPC – Pay Per Click): זהו סגנון קידום שבו משלמים למנועי החיפוש (בדרך כלל לגוגל) כדי להופיע במקומות ראשונים בתוצאות החיפוש. התוצאות שמתקבלות מקידום ממומן נמשכות רק כל זמן שבעל האתר משלם על הפרסומת.
תוצאות מהירות: קידום ממומן יכול לספק תוצאות מהירות יותר מקידום אורגני ואפשר לראות תוצאות כמה שעות או ימים אחרי הפרסום.

גוגל מייחסת חשיבות לאתרים בעלי דומיין יציב וותיק כאשר הוותק של הדומיין מעלה את אמינות האתר בעיני גוגל.

מחקר מילות מפתח הוא אחד מהשלבים החשובים בתהליך של קידום אתר במנועי החיפוש.
מחקר מילות מפתח מסייע לכם לזהות את המילים והביטויים החשובים שאנשים מחפשים במנועי החיפוש בקשר לתחום שבו אתם עוסקים. המחקר מאפשר לכם ליצור תוכן מתאים ולקדם אותו באמצעות מילות המפתח ולגרום לאתר שלכם להופיע בתוצאות החיפוש.
מחקר מילות מפתח מסייע לכם לזהות את המילים העשויות להביא לאתר תנועה לקוחות פוטנציאליים.
מחקר מילות מפתח מסייע לכם להבין מהן מילות מפתח המובילות על ידי המתחרים שלכם, מהם המילים הפופולאריות, מהן המילים הפחות תחרותיות ולבנות אסטרטגיה של שיווק יעילה ומנצחת.

קידום אתרים הוא מכלול הפעולות שמבצע המקדם כדי להעלות את דירוג האתר במנוע החיפוש. בין הפעולות הנפוצות: מחקר מילות מפתח ובחירה בין מילות המפתח הרלוונטיות לקידום האתר, אופטימיזציה לאתר, בניית קישורים מאתרים אחרים, תכנון התוכן והטמעתו באתר. ניהול חשבונות בגוגל אדס, בקידום ממומן, ובמדיות חברתית, שימוש בכלים טכניים כמו Google Analytics וSearch Console לניתוח ולמדידת הפרסום והקידום ומעקב אחרי השינויים באלגוריתמים של מנועי החיפוש והתאמת האסטרטגיה בהתאם לכך.

העלויות של קידום אתרים אורגני (SEO) עשויות להשתנות בהתאם למספר גורמים:
גודל האתר: אתרים גדולים עם הרבה עמודים ותוכן יכולים להיות יקרים יותר לקידום יותר מאתרים קטנים כי המאמץ הנדרש לבצע את האופטימיזציה באתר גדול הרבה יותר.
תחרות בתחום: בשווקים עם תחרות גבוהה, קידום אתרים אורגני עשוי להיות יותר יקר.
מילות המפתח: פופולריות ותחרותיות של מילות המפתח, ככל שהתחרות במילות המפתח גדולה יותר, כך נדרשת עבודה חכמה ומאומצת יותר של מקדם האתרים.
איכות התוכן: אתרים עם תוכן איכותי יכולים להצליח יותר בקידום אורגני.
אמינות וניסיון: מקדמי אתרים בעלי ניסיון רב ואמינות מוכחת עשויים להיות יותר יקרים יותר.

העלויות של קידום ממומן משתנות בהתאם למספר גורמים שונים.
תחרות במילות המפתח: מילות מפתח פחות תחרותיות עשויות להיות זולות יותר ממילות מפתח תחרותיות.
איכות דירוג הפרסום: עלויות הפרסום יכולות להיות גבוהות יותר או נמוכות על פי איכות דירוג הפרסום שלך. מנועי החיפוש גוגל משתמש בדירוג כמותי ואיכותי המשפיע על עלויות הפרסום.
איכות דף הנחיתה: האיכות של הדף שאליו מגיע הגולש אחרי שהקליק על המודעה.
רמת ניהול ואופטימיזציה: מנהל קמפיין מקצועי יכול לשפר תמיד את הפרסום ולהפחית את העלויות.

כל השאלות והתשובות על אבטחת אתרים

אבטחת האתר מיועדת לשמור על האתר מפני חדירה זדונית, מפני גניבת מידע רגיש, מפני פגיעה בפרטיות המשתמשים, פגיעה בזמינות השירות, ונזקים אחרים.

סיכונים עיקריים כוללים התקפות פריצה, הכנסת קוד זדוני, ספאמרים, פרסום פרסומות זדוניות והתקפה של אבטחת התקני הגלישה.

יש גורמים שונים המשפיעים על אבטחת האתר. הנה כמה מהגורמים החשובים:
בחרו בחברת אחסון טובה. אל תתפתו לאחסון זול. אחסון זול שלא מעניק אמצעי הגנה נאותים עלול לגרום לבעיות רבות כמו גניבת מידע, מחיקת קבצים ועוד,
שמירת סיסמות: סיסמות חזקות וייחודיות חשובות לשמירה על אבטחת האתר. אפשר לשפר את אבטחת האתר על ידי שימוש בסיסמות עם אותיות ראשיות, מספרים וסימנים ייחודיים.
ספאם והגנה מפני תוכנות זדוניות: תהליכי ספאם, פרסום פרסומות זדוניות או התקפות שונות עלולים לפגוע באתר הטמעת מנגנוני הגנה יכולה להגן על האתר ולהעניק רמת אבטחה.
בדיקות אבטחה תקופתיות: חשוב לבצע בדיקות אבטחה תקופתיות כל הזמן כדי לזהות חולשות פוטנציאליות ולתקן אותן.
התקינו תוסף אבטחה לאתר שלכם.

עלויות אבטחת האתר עשויות להשתנות בהתאם לגודל האתר, לסוג האתר ולרמת האבטחה הנדרשת.