כל הזכויות שמורות לחברת מגה קוד 2023
חדש! בניית אתר ללא פגישה – שירות מהיר ואישי בטלפון ובמייל
חברת מגה קוד צברה ניסיון רב, ידע והצלחות רבות בבניית קמפיין לקידום ממומן. צוות העובדים בחברה מציע לנו מספר טיפים שבעזרתם נוכל לייעל את הקמפיין ולהביא להצלחה
קידום אתרים ממומן הוא הדרך הקצרה להגיע אל המיקומים הראשונים בתוצאות הדירוג של גוגל. זהו תהליך שבו משלם בעל האתר לגוגל עבור הצגת מודעות שהקלקה עליהן מביאה את הגולש אל האתר או אל דף נחיתה.
קידום אתרים ממומן אלו המודעות המופיעות מעל תוצאות החיפוש האורגניות או לעתים גם מתחתיהן וברשת השותפים של גוגל. רשת השותפים אלו בעלי אתרים המפרסמים את המודעות באתר שלהם תמורת עמלה שהם מקבלים מגוגל.
קידום אתרים ממומן, הוא שיטת שיווק דיגיטלי הידוע בשם PPC – Pay per Click, שיטה שבעזרתה מגבירים את כמות התנועה המגיעה אל האתר או אל דף הנחיתה ממנועי החיפוש.
כאשר אחד הגולשים מקליד מילת חיפוש בגוגל, גוגל מחפש מי הם בעלי העסקים המתמודדים על אותה מילת חיפוש. כאשר היא מוצאת את המתמודדים היא מתחילה בתהליך של מכירה פומבית .
בשלב הראשון של תהליך המכירה הפומבית, גוגל מחשבת את הציון של המודעה שלכם. ציון המודעה מתבסס על הצעת המחיר שהצעתם לקליק, על איכות המודעה ועל הקשר שבין מילת המפתח שהקיש הגולש במנוע החיפוש לבין תוכן המודעה ופרמטרים נוספים.
הציון שגוגל מעניקה למודעה קובע היכן תוצג המודעה, בעמוד הראשון או בעמודים הבאים אחריו, במקום הראשון בין המודעות הממומנות או במקומות אחרונים ועוד.
לאחר חישוב ציון המודעה, גוגל תקבע מהו המחיר שיהיה עליכם לשלם בכל פעם שאחד הגולשים יקליק על המודעה.
העלויות של ההקלקות על המודעה משתנות מתחום לתחום בהתאם לרמת התחרות של מילות המפתח הפופולאריות בתחום. ככל שתציעו מחיר גבוה יותר עבור הקלקה, כך המודעה שלכם תפורסם במקום בולט וגבוה יותר.
השקעתם בבניית אתר תדמית או בכל סוג אחר של אתר ואתם רוצים להזרים אליו תנועה במהירות, תוכלו להשיג את המטרה באמצעות קידום אתרים ממומן .
שירותים חדשים בעסק – גם אם יש לכם עסק ותיק וממותג, כאשר אתם רוצים להציע מוצר או שירות חדש כדאי לפרסם אותו באמצעות קידום ממומן.
קידום אתרים ממומן הוא לעתים גם ניסוי וטעייה. אם למשל אתם רוצים להשקיע בבניית אתר חנות, תוכלו לפרסם מספר מוצרים ולקבל פידבק על הביקוש ועל הרלוונטיות של המוצר.
לעסקים זמניים המציעים שירות זמני שעתיד להיפסק בתום תקופה מוגדרת להם אין צורך להשקיע משאבים רבים בקידום אתרים אורגני.
קידום אתרים ממומן מתאים לבעלי עסקים שרוצים לשלוט על זרם התנועה של הלקוחות הפוטנציאליים. לא כל בית עסק יכול לטפל במספר גדול של פניות בו זמנית והשימוש בפרסום ממומן מאפשר לכם לשלוט על תנועת הלקוחות. בכל רגע נתון בית העסק יכול לעצור, אפילו זמנית, את פרסום המודעה, לטפל בפניות קודמות ואחר כך להמשיך את הקמפיין ולהתפנות לפניות חדשות.
בית עסק שלא מעוניין להשקיע בבניית אתר מסיבות שונות יכול להתחיל לעשות קמפיין של קידום ממומן גם אם יש לו רק דף נחיתה. זהו יתרון עצום, במיוחד לעסקים הנמצאים בתחילת הדרך.
בשונה מקידום אתרים אורגני שבו הדרך אל העמוד הראשון בתוצאות החיפוש בגוגל עשויה לקחת חודשים רבים, בקידום אתרים ממומן כבר לאחר מספר שעות של הקמת הקמפיין המודעה תוצג בעמודים הראשונים של תוצאות החיפושים במנוע החיפוש הגדול בעולם, בגוגל.
בקידום ממומן אתם תחליטו מהם הביטויים שאתם רוצים לקדם ומהם הימים והשעות שבהם תפורסם המודעה שלכם. בכל רגע נתון תוכלו להפסיק את הקמפיין, בתקופות שבהן יצאתם לחופשה ובית העסק אינו פועל, בחגים, בשבתות, בסופי השבוע ועוד.
בקידום אתרים ממומן אפשר לשלוט בקלות על התקציב. בהתאם לביצועים של הקמפיין תוכלו להחליט אם להמשיך בקמפיין או לא, איזה מילת חיפוש מביאה תוצאות טובות ואיזו מילה מביאה תוצאות טובות פחות.
קמפיין קידום ממומן מביא גולשים ״מבושלים״ אשר מוכנים לרכישה. הגולשים שמגיעים אל העמוד שבו מתפרסמת המודעה, מחפשים את המוצר שלכם והסיכויים לסגירת עסקה גדולים.
קידום אתרים ממומן מביא חשיפה אדירה בתקציב זול יחסית. לעומת התקציב שתידרשו להשקיע בפרסום של פרסומות במדיות השונות, בשלטי חוצות ועוד, הפרסום הממומן זול יותר ומביא לחשיפה גבוהה יותר.
אם אתם רוצים להוזיל את העלויות של הקמפיין נסו להשתמש במילות מפתח בעלות זנב ארוך.
במקום להשתמש בביטוי “בניית אתרים” כדאי להשתמש בביטוי “בניית אתרים במרכז” או “בניית אתרים בזול” ועוד. מילות מפתח בעלות זנב ארוך הן מילות המפתח המהוות את רוב החיפושים ברשת והן הרבה יותר ממוקדות ויותר זולות ומביאות לידים חמים ואיכותיים.
אם הגולש על המודעה שלכם מגיע אל דף הנחיתה, אתם חייבים להשקיע בדף נחיתה איכותי, שיווקי ומניע לפעולה. דף נחיתה לא מקצועי לא יניע את הגולשים להשאיר לכם פנייה ובנוסף, הוא יביא להעלאת המחיר של ההקלקות.
כשהגולש יגיע אל האתר שלכם, חשוב להקפיד שהאתר ייטען במהירות, שהניווט באתר יהיה ברור וקל, שחווית המשתמש תהיה טובה ושהתכנים באתר יהיו מעניינים ומניעים לפעולה.
אם אתם פועלים בתחומים שבהם התחרות גבוהה, מומלץ לא לחסוך בתקציב הפרסום. אם תחליטו על תקציב פרסום נמוך, רוב הסיכויים שכבר לאחר שעות מספר, ואפילו פחות, תקציב הפרסום היומי ייגמר והמודעה תרד מהאוויר.
האתגרים העומדים בפני בעלי עסקים המעוניינים בבניית קמפיין של קידום אתרים ממומן הם רבים ודורשים ידע וניסיון רב. נכון, כל אחד כמעט יכול לבנות קמפיין ממומן, אך החוכמה היא לא רק לבנות את הקמפיין, אלא להצליח בו.
חברת מגה קוד צברה ניסיון רב, היא תדע לסגנן עבורכם מודעות אפקטיביות שיקבלו ציון גבוה בגוגל, להוריד את העלויות לקליק, לעקוב אחרי הקמפיין ולתחזק אותו בכל יום מחדש.
טלפון: 058-4545600
דוא”ל: Sales@MegaCode.co.il
שעות פעילות:
ימים: א’ – ה’ 24/7
ימים: ו’ – ש’ 24/7
מבצעים חמים שכדי לכם לשמוע!