כל הזכויות שמורות לחברת מגה קוד 2023
חדש! בניית אתר ללא פגישה – שירות מהיר ואישי בטלפון ובמייל
במגה קוד יודעים לבנות אתרי תדמית שמבינים את העסק שלכם. צברנו ידע וניסיון, בנינו אתרי תדמית רבים, נשמח לבנות גם עבורכם!
בניית אתר תדמית הוא בניית אתר שמטרתו לתאר את הפעילות של בית העסק, לתת מידע על העסק, על השירותים שלו, על תחומי ההתמחות, להדגיש את ההישגים שלו, את האופי הייחודי שלו ואת המטרות.
אתר תדמית הוא הפנים של בית העסק ברשת האינטרנט, ובעידן שבו הרשת היא פלטפורמת השיווק הגדולה והיעילה ביותר, אתר התדמית שלכם עשוי להיחשף בפני מילוני גולשים בארץ וגם בעולם.
אתרי תדמית נבנים לאחר מחקר יסודי על אופי הפעילות של בית העסק על החזון של החברה, על מהות העסק, על הבנת הדנ”א של העסק ועוד.
אתר תדמית מקצועי נבנה במספר שלבים:
שלב א’: הגדרה של מטרות האתר
בשלב הראשון עליכם להבין מהי מטרת בניית האתר, האם אתם רוצים להציג מידע על בית העסק או הארגון שלכם, האם אתם מעוניינים להציג תוכן על השירותים שבהם אתם מתמחים, האם אתם רוצים למכור מוצרים או שירותים באמצעות האתר ועוד.
שלב ב’: להתאים את התוכן
בהתאם להגדרת המטרות שעליהן החלטתם בשלב הקודם יש להחליט על סוגי התוכן באתר. האם התוכן יכלול טקסטים, וידאו, תמונות, גרפיקה ועוד. בכל סוג תוכן שתבחרו, עליו להיות מעניין ובעל ערך לגולש.
שלב ג’: עיצוב האתר
לעיצוב האתר יש חשיבות רבה. מחקרים רבים מוכיחים כי עשר השניות הראשונות שבהן נכנס הגולש אל האתר יוצרות את הרושם הראשוני. עיצוב מקצועי ומיוחד ישפיע על הגולש להישאר באתר, ישפיע על אחוזי הפניות של הגולשים ועל אחוזי ההמרות.
בשלב עיצוב האתר יש לבחור את צבעי האתר, את הגופנים, את פרטי התצוגה ועוד. כל אחד מהגורמים האלו צריך להשתלב עם העיצוב והאסתטיקה שאתם רוצים ליצור למותג.
שלב ד’: בחירה של פלטפורמת הבנייה
יש מספר פלטפורמות שאותן אתם יכולים לבחור עבור בניית אתר תדמית. אפשר לבנות את האתר על פלטפורמות כמו וויקס, וורדפרס ועוד או פלטפורמות המותאמות באופן אישי. בחירת הפלטפורמה המתאימה עשויה לשפר את חווית המשתמש, את חוויית הקריאה ואת הניווט של הגולש באתר.
שלב ה’: קידום ואופטימיזציה – SEO
כדי לבצע בעתיד קידום אתרים אורגני וכדי להבטיח שהאתר ייסרק על ידי מנועי החיפוש, חשוב להטמיע את הטכניקות של SEO כבר בעת בניית האתר.
שלב ו’: בניית מערכת הניהול
כדי שאתם תוכלו להטמיע תכנים חדשים באתר, לבצע תיקונים או שינויים, חשוב לבנות מערכת ניהול ידידותית וקלה למשתמש.
שלב ז’: בדיקה ושדרוג
רגע לפני שאתם מעלים את האתר אל האוויר, בדקו את האתר, ודאו שהאתר עובד בצורה תקינה, בדקו האם נפלו בבנייה טעויות, האם יש חסרונות בולטים ועוד.
השלב האחרון: קידום ושיווק
כדי לחשוף את האתר לכמה שיותר גולשים ומבקרים יש לשקול אפשרויות שונות לשיווק האתר כמו פרסום ברשתות חברתיות, קידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני ועוד.
בניית אתר רספונסיבי – מותאם למובייל
בשנים האחרונות, גוגל מציב לבעלי האתרים דרישה סטנדרטית, התאמת האתר למובייל. בעידן שבו רוב האנשים גולשים מהטלפון החכם ועיקר התנועה לאתר מגיע ממכשירים ניידים, גוגל מעניקה משקל רב בקידום האתר לאתרים המותאמים לנייד.
התאמת האתר לקהל היעד
כאשר אתם בונים אתר תדמית, אתם אינכם בונים אותו עבורכם, אלא עבור קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לכן חשוב להתאים לקהל היעד את המבנה, את העיצוב ואת התוכן. לדוגמה, באתר המיועד לנשים כדאי לבחור צבעים רכים יותר, לכתוב את התכנים בלשון נקבה ועוד.
ההיררכיה ברורה
בבניית אתר תדמית עם מספר עמודים, העמודים צריכים להיות במבנה היררכי ברור כדי למנוע בלבול של המבקרים באתר. העמוד הראשי צריך להפנות לעמודים פנימיים באתר וכל עמוד צריך לשרת מטרה מסוימת.
עמוד הבית הוא עמוד שיווקי המפרט את התועלות, ב”על אודות” הגולשים רוצים להכיר את בעל האתר העומד מאחורי העסק, בעמודי שירותים יש לתאר כל שירות בנפרד, הגלריה תציג את ההוכחות הוויזואליות של העסק ובקטגוריה של בלוג או מאמרים להטמיע את התכנים. עמוד שאין לו מטרה מסוימת, כדאי לוותר עליו מאחר והוא מעלה את הסיכויים לנטישה.
מחקר מילות מפתח
מילות מפתח הן המילים שאותן מקליד הגולש כאשר הוא מחפש את המוצר או השירות שבו אתם עוסקים. חשוב לערוך מחקר מילות מפתח מקצועי ולבנות תמהיל נכון של מילות המפתח, תמהיל המורכב ממספר מילים בעלות נפח חיפוש גדול, ממילות מפתח עם נפח חיפוש בינוני וממילות מפתח עם זנב ארוך.
בחרו בדומיין בעל שם קצר וקליט
הדומיין הוא כתובת האתר, השם והכותרת של ה-URL כמו שמופיעים בשורת הדפדפן. מומלץ לבחור בשם דומיין קליל וקצר אשר מבטא את האופי ואת המהות של בית העסק. בחירה בדומיין קצר וקליל מבטיחה שהגולשים יזכרו אותו ותמיד יוכלו לחזור אל האתר.
הקפידו על זמן טעינה קצר
הנתונים מלמדים כי זמן טעינה ארוך הוא הגורם העיקרי לנטישה של הגולשים. כל שנייה שבה טעינת האתר מתעכבת, הסיכוי לנטישת האתר גדל בשלושים אחוזים. בעת בניית אתר תדמית חשוב לעשות את כל המאמצים ולנצל את כל האפשרויות כדי שזמן הטעינה יהיה הכי קצר שאפשר וגם אחרי שהאתר עלה כבר לאוויר, צריך לשים יד על הדופק ולבדוק מדי פעם את מהירות טעינת האתר.
אל תשכחו לפרט את דרכי יצירת הקשר
בכל בניית אתר תדמית חייבים לכלול דרכים ליצירת קשר, אפשר ליצור קשר באמצעות הוואצ – אפ, באמצעות הפייסבוק , באמצעות שיחת טלפון או באמצעות השארת פנייה בטופס ייחודי ליצירת קשר.
אל תוותרו על המלצות
המלצות מלקוחות הן אחת הדרכים הוותיקות והטובות לשיווק המוצר. בקשו מהלקוחות שלכם לכתוב לכם מכתבי תודה, מכתבי המלצה, סרטונים ועוד והעלו אותם לאתר. רצוי לבנות בסרגל הכלים קטגוריה מיוחדת להמלצות.
טלפון: 058-4545600
דוא”ל: Sales@MegaCode.co.il
שעות פעילות:
ימים: א’ – ה’ 24/7
ימים: ו’ – ש’ 24/7
מבצעים חמים שכדי לכם לשמוע!