חדש! בניית אתר ללא פגישה – שירות מהיר ואישי בטלפון ובמייל

בניית אתר חנות

חברת מגה קוד צברה ניסיון רב בבניית אתר חנות, נדע לבנות עבורכם אתר מכירות שיביא לכם הרבה גולשים לעסק ומחזורי מכירות גדולים.

בניית אתר חנות – כדי להגדיל את הצמיחה העסקית

כיום כשהדרך הקלה והמהירה לרכישת מוצרים היא רכישה בחנויות אינטרנט, גם בעלי חנות פיזית מבינים את החשיבות של בניית אתר חנות.
במקום לכתת רגליים בין החנויות, גולשים רבים מעדיפים לגלוש בזמנם הפנוי בחנויות ברשת, לסקור את המוצרים בנוחות ולרכוש את המוצרים מהכורסה בבית. אם לא תבנו אתר חנות, לא רק שתפסידו לקוחות, אלא תשלחו את הלקוחות הפוטנציאליים לאתרים ולחנויות של המתחרים.
מחקרים רבים שעסקו בתחום של בניית אתר חנות מוכיחים שעסקים שבנו חנויות ברשת הגדילו את המכירות גם בחנויות הפיזיות שלהם. לקוחות רבים שמצאו את המוצרים ברשת, העדיפו לא אחת להגיע באופן פיזי אל החנות ולרכוש שם את המוצרים שראו ברשת.
חנות דיגיטלית היא חנות לכל דבר, ואם אתם רוצים שהגולשים הרבים שהגיעו אל האתר שלכם ייהפכו מגולשים מזדמנים ללקוחות משלמים אתם צריכים בונה אתרים מקצועי שמבין את הסודות השיווקיים, את צרכי העסק ואת העיצוב הנכון של החנות.

כל היתרונות של בניית אתר חנות

כאשר אתם בונים חנות ברשת אין לכם כמעט הוצאות. אתם לא צריכים לשלם שכר דירה, אין תשלומי ארנונה ואתם גם לא צריכים להעסיק כוח אדם שיעזור במכירת המוצרים ללקוחות.
בניית אתר חנות ברשת תגדיל את מספר הלקוחות שלכם. גם אם החנות שלכם נמצאת ברחוב מרכזי בעיר גדולה, עדיין היא פונה לקהל יעד מקומי. באמצעות החנות ברשת תוכלו להיחשף לקהל עצום, תוכלו למכור בכל מקום בארץ, בצפון, בדרום, במרכז ואפילו בחו”ל.
חנות ברשת עובדת עבורכם ללא הפסקה. היא פתוחה עשרים וארבע שעות ביממה בכל יום בשבוע. בכל שעה הגולש יכול להיכנס לחנות ולהזמין את המוצרים לעומת חנות פיזית שפתוחה בשעות קבועות.
ריבוי מבקרים בחנות, משמעותו היא יותר מכירות. בניית חנות באתר תביא לזינוק במכירות שלכם. האתר ייתן מענה ללקוחות שלא היו מגיעים אל החנות בדרך אחרת, הוא ימשוך תנועה רבה, ותנועה רבה תביא להגדלת המכירות.
בניית חנות ברשת מחזקת את המותג שלכם ומסייעת בשיווק המוצרים בדרך יעילה וזולה, יחסית.

איפה עדיף למכור: בפלטפורמה גדולה, כמו אמזון למשל, או באתר משלכם?

אמזון ופלטפורמות גדולות נוספות של אתרי מכירות הם כמו סופרמרקט גדול עם הרבה אפשרויות. וכמו בכל סופרמרקט גם שם אפשר למצוא מבחר גדול של מותגים שלעתים מתחרים זה בזה. גם אם הגולשים יגיעו אל החנות שלכם באמזון, למשל, יש סיכוי גבוה שבסוף הם ירכשו את המוצר בחנות של המתחרים.
באתר משלכם אין תחרות בין המותגים המתחרים וכל המבחר בחנות הוא רק שלכם. ולכן הסיכויים שהגולשים ירכשו את המוצר בחנות שלכם גבוהים יותר.
גם כשהלקוחות ירכשו את המותג שלכם באמזון, לדוגמה, הם יזכרו שהם רכשו באמזון ולא את שם המותג שלכם. אם תהיה להם חווית משתמש טובה בעת רכישה בחנות, הם לא ייחסו את החוויה למותג שלכם, אלא לפלטפורמה המקוונת שעליה בניתם את האתר.
בניית אתר חנות משלכם מאפשר לכל בית עסק, קטן או גדול להיות חופשי מהחוקים ומההגבלות של פלטפורמות המכירה הגדולות. על אף שהן פלטפורמות ענקיות ויש בהן תנועה רבה, לא תמיד הן מאפשרות רווחים גדולים במסגרת המסחר ואסור לשכוח שהן גובות עמלה מכל מכירה.

ייעוץ מקצועי לבניית אתר חנות – מה חשוב לדעת?

יש לכם כמה דרכים איך לשווק ולפרסם את החנות ברשת, אתם יכולים לעשות קידום אתרים אורגני, אפשר לפרסם מודעות באתרים השונים, לפרסם מסרים שיווקיים בפלטפורמות רבות תנועה או לעשות קידום אתרים ממומן. מבין האפשרויות השונות, קידום אורגני וקידום ממומן ייתנו לכם חשיפה עצומה ובמחירים זולים, יחסית לאפשרויות הפרסום האחרות. כדי לאפשר את קידום האתר בדרך אורגנית, חשוב להתאים את האתר כבר בבנייה למנועי החיפוש.
חשוב לבנות אתר רספונסיבי. אתר רספונסיבי הוא אתר אשר מתאים את עצמו באופן אוטומטי למכשירים שונים כמו למחשב נייד או נייח, לטאבלט ולטלפון החכם. הנתונים מלמדים כי למעלה מ67% מהגולשים מגיעים אל האתר דרך הטלפון החכם, ואם לא תבנו אתר רספונסיבי שיתאים את עצמו לטלפון החכם, תפסידו המון לקוחות.
חשוב לבנות אתר חנות מאובטח. חנות היא אתר מסחר המציע מוצרים לרכישה. כדי לשלם עבור הרכישה יש להטמיע את הפרטים של כרטיס האשראי באתר. רק אתר מאובטח יגרום ללקוחות הפוטנציאלים לתת בכם אמון ולהשאיר את פרטי כרטיס האשראי.
אל תוותרו על עמוד ה”על אודות” – הגולשים שמגיעים אל האתר לא מכירים אתכם, עמוד על אודות יאפשר להם לקבל מידע על אודות בעל האתר, על אודות החנות, על סיפור המוצרים ועוד. כתיבה מקצועית של עמוד על אודות תעלה את רמת האמון באתר ובבעל האתר ותניע לקוחות פוטנציאליים לבצע עסקאות באתר.
מהירות טעינת האתר. חשוב להקפיד על טעינה מהירה של האתר, במיוחד באתרי מכירה המאופיינים בריבוי תמונות העלולות להאט את מהירות ההטענה.
מהרות הטענה חשובה לשני גורמים, לגולשים שהגיעו את האתר ולגוגל. לגולשים: אם האתר לא ייטען מיד, רוב הגולשים יאבדו את הסבלנות ויינטשו את האתר. ולגוגל: אחד הפרמטרים החשובים בשיקולי גוגל למיקום האתר בדירוג התוצאות הוא מהירות הטעינה. אתר שנטען לאט, יקבל נקודות שליליות ולא יקודם בדירוג התוצאות.
אל תוותרו על בלוג באתר. חשוב לבנות בלוג ולמלא אותו בתכנים עשירים וידע הקשורים למוצר שלכם. על אף שאתם אתר מכירות ומעוניינים לשווק מוצרים, בלוג מושקע יתרום לכם הרבה. הוא יסייע לכם לקדם את האתר במנועי החיפוש ותכנים מקצועיים יציבו אתכם כמבינים ומומחים בתחום שלכם. פרסמו בבלוג כל נושא שעשוי להעשיר את הגולש בתחום העיסוק שלכם.
אז למה אתם מחכים, אל תבזבזו זמן עד שתחליטו על בניית אתר חנות, התחרות כבר התחילה. בואו לבנות אתר חנות, לצאת לדרך ולהצליח!

כל הזכויות שמורות לחברת מגה קוד 2023
5/5 - (84 votes)
גלילה לראש העמוד

צור קשר

מגה קוד - לוגו

מבצעים חמים שכדי לכם לשמוע!

דילוג לתוכן