כל הזכויות שמורות לחברת מגה קוד 2023
חדש! בניית אתר ללא פגישה – שירות מהיר ואישי בטלפון ובמייל
חברת מגה קוד צברה ניסיון רב, ידע והצלחות רבות בבניית בניית אתרים לרואי חשבון צוות העובדים בחברה מציע לכם מספר טיפים שבעזרתם נוכל לייעל את הקמפיין ולהביא להצלחה
הימים שבהם היינו פותחים את דפי זהב ומחפשים רואה חשבון כבר חלפו מהעולם. כיום הדרך למצוא רואה חשבון עוברת דרך החיפוש המקוון. אנשים שצריכים רואה חשבון מחפשים אותו במנועי החיפוש, בעיקר במנוע החיפוש הגדול בעולם בגוגל.
אם אין לכם נוכחות ברשת, הגולשים המחפשים שירותי ראיית חשבון לא יגיעו אליכם, ויותר גרוע, הם יגיעו אל המתחרים שלכם. אם לא תרצו להפסיד לקוחות, אתם חייבים לבנות אתרים לרואי חשבון ברשת.
העובדה שאינספור רואי חשבון מחזיקים אתרי אינטרנט המייצגים אותם מעידה כי המשרדים המצליחים כבר מבינים את החשיבות של בניית אתרים לרואי חשבון,
ומה אתך?
חברת מגה קוד תשמח לקחת חלק בהצלחה שלכם ולבנות לכם אתר ייעודי לרואי חשבון.
צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
בעבר, כשנדרשנו לשירותים של רואה חשבון היינו מחפשים מידע על אודות רואה חשבון בדפי זהב או שדלינו המלצות מחברים, מבני משפחה או מעמיתים לעבודה. כיום הדרך למציאת רואה חשבון קלה יותר, חיפוש קל ברשת האינטרנט יניב לנו תוצאות עדכניות על משרדי חשבון העוסקים בתחומים שונים. רואה חשבון שלא יהיה ברשת, יתקשה להשיג לקוחות חדשים.
בניית אתרים לרואי חשבון יחסכו לכם כסף בגיוס לקוחות. רואי חשבון רבים שמנסים לגייס לקוחות חדשים למשרד משווקים את עצמם באמצעות פרסומות במדיות השונות, באמצעות שלטי חוצות ועוד. כל הדרכים האלו ועוד, הן דרכים יקרות בהרבה מאשר בניית אתרים לרואי חשבון וחשיפתם באמצעות מנועי החיפוש, בקידום אתרים אורגני או באמצעות קידום אתרים ממומן.
הנוכחות ברשת מאפשרת גם למשרדי רואי חשבון לשחק במגרש של הגדולים. אתר מרשים ומקצועי יאפשר לכל מותג להתמודד בהצלחה עם משרדים מתחרים בתחום.
אתר באינטרנט הוא כלי יעיל לגישה לשווקים חדשים, ללקוחות חדשים ולתקשורת עם לקוחות קיימים.
באמצעות האתר אפשר לשתף מידע, תוכן, וחוויות שמשדרות את ערכי המותג ואת הערך המוסף שהוא מציע.
בניית אתרים לרואי חשבון מאפשרת לבעל המשרד לתקשר עם הלקוחות במהירות וללקוחות לתקשר אתו. באמצעות האתר אפשר להגיב במהירות לשאלות ולבקשות של הלקוחות, ובכך לשפר את שירות הלקוחות לשביעות הרצון של הלקוחות.
אתר ברשת מביא לצמיחה עסקית מהירה ולהרחבה של טווח הלקוחות מהאזור הגיאוגרפי שבו ממוקם המשרד לכל רחבי הארץ.
בבניית אתרים לרואי חשבון, כדאי לשים לב לגורמים הבאים:
חשוב לפרסם בצורה ברורה את השירותים שאתם נותנים. פרטו את המידע הרלוונטי באשר לכל שירות והניעו לפעולה בדרך עדינה. את כלל השירותים שימו תחת הקטגוריה: שירותים בסרגל הכלים.
השקיעו בכתיבת בלוג – כתיבה של בלוג מקצועי ופרסום של מאמרים רלוונטיים ימתגו אתכם כאוטוריטה ומומחים בתחום, יעורר עניין וישכנע את הגולש להישאר באתר. וכדאי לדעת: אחד הפרמטרים המשפיעים על דירוג התוצאות בגוגל הוא הזמן שבו נשאר הגולש באתר. ככל שהגולש נשאר יותר זמן, כך הציון שיעניק גוגל לאתר יהיה גבוה יותר ויקדם אותו בדירוג התוצאות.
את הכתבות בבלוג כדאי לחלק לשני קטגוריות, האחת מאמרים המבוססים על מילות המפתח הרלוונטיות והשנייה, על מידע רלוונטי כמו, לדוגמה, מה ההבדל בין עוסק פטור לעוסק מורשה, מהם מדרגות המס, מידע על הדו”ח השנתי לרשויות המס ועוד.
עדכנו בחדשות באשר לכל מה שקשוק לתחום שבו אתם עוסקים. הגדירו קטגוריה מיוחדת בשם” “מן התקשורת” בסרגל הכלים לחדשות וכתבו מתחת את כל החדשות הרלוונטיות. פרסום החדשות המקצועיות באתר יגרום לכך שמי שמחפש את המידע, יגיע לאתר שלכם, התנועה אל האתר תגדל והמיקום שלכם בגוגל ישתפר.
כבר בעת בניית האתרים לרואי חשבון חשוב להשקיע באופטימיזציה לגוגל כדי שגוגל יסרוק את האתר שלכם ובהמשך הדרך תוכלו לקדם אותו.
הקפידו על ממשק ניהול נוח, קל וידידותי למשתמש. בכל עת שתרצו להוסיף תכנים או לעדכן את התוכן הקיים, ממשק נוח לניהול יאפשר לכם לעשות זאת בעצמכם בלי להזדקק לעזרה של איש מקצוע.
בנו אתר רספונסיבי. אתר רספונסיבי הוא אתר המתאים את עצמו באופן אוטומטי למכשירים שונים למחשב נייח ונייד, לטאבלט ולטלפון החכם. הנתונים מלמדים שלמעלה מ68% מהאנשים המחפשים בעלי מקצוע, וביניהם גם את רואי החשבון, מגיעים אל האתר בגלישה מהטלפון החכם.
הוסיפו המלצות – ההמלצות הן כלי חזק שבונה אמון בבעל האתר, מסייע לגולש להתגבר על ההתלבטויות, משפר את ה- SEO ומגביר את שיעורי המרה.
בעמוד על אודות הקפידו על טקסט מקצועי ומכובד. בנוסף על כתובת המשרד, על שעות הפתיחה, על כתובת המייל ועוד, כתבו על צוות המשרד, על ההשכלה שלהם, על התפקיד והמומחיות של כל איש צוות, ורצוי להוסיף תעודות ותמונות של בעלי המשרד ואנשי הצוות.
מהירות, אבטחה ואחסון אלו שלושה גורמים התלויים זה בזה. לשרת שבו אתם בוחרים לאחסן את האתר יש קשר גם למהירות האתר וגם לאבטחה שלו.
בבניית אתרים לרואי חשבון חשוב לבחור חברת אחסון ותיקה ומהימנה ולוודא שהיא מגבה את כל הנתונים שלכם אחת לתקופה. גם המהירות של טעינת האתר נגזרת מאיכות האחסון, ככל ששרת האחסון יהיה גדול יותר וחזק, כך האתר ייטען יותר מהר.
עיצוב. לעיצוב האתר יש השפעה רבה על הפגישה הראשונה של הלקוח הפוטנציאלי עם האתר. חשוב לבחור עיצוב יוקרתי, רשמי ואלגנטי ולבחור בצבעים סולידיים ולא צועקים או נועזים מדי. חשוב להעניק לגולש חווית משתמש נעימה, פשוטה וקלילה.
חשוב שהניווט באתר יהיה קל, פשוט וברור. אם הניווט לא יהיה מסודר, הגולשים שיגיעו אל האתר יתבלבלו ומאוד מהר הם יעזבו אותו.
יצירת קשר – הטופס ליצירת קשר צרי להיות טופס פשוט, קצר וקל לתפעול עם מינימום של פרטים למילוי. טופס ארוך ומורכב עלול להרחיק גולשים שאינם מעוניינים להשאיר מדי הרבה פרטים ואין להם גם סבלנות למלא אותם.
לסיכום, בעידן השיווק הדיגיטלי כל רואה חשבון חייב אתר ברשת. בניית אתרים לרואי חשבון תסייע להם לשווק את השירותים שלהם ולהגיע לקהל לקוחות רחב וחדש.
טלפון: 058-4545600
דוא”ל: Sales@MegaCode.co.il
שעות פעילות:
ימים: א’ – ה’ 24/7
ימים: ו’ – ש’ 24/7
מבצעים חמים שכדי לכם לשמוע!