כל הזכויות שמורות לחברת מגה קוד 2023
חדש! בניית אתר ללא פגישה – שירות מהיר ואישי בטלפון ובמייל
חברת מגה קוד צברה ניסיון רב, ידע והצלחות רבות בבניית בניית אתרים לעורכי דין צוות העובדים בחברה מציע לכם מספר טיפים שבעזרתם נוכל לייעל את הקמפיין ולהביא להצלחה
כאשר בכל שנה מוסמכים למעלה משלושת אלפי עורכי דין חדשים, כאשר היחס של עורכי הדין בשוק הוא כעו”ד אחד לכל מאה וחמישים אזרחים ,כאשר שוק עורכי הדין הוא אחד מהשווקים המאתגרים והתחרותיים ביותר, החשיבות של נוכחות ברשת האינטרנט עולה מיום ליום.
מטבע הדברים עורכי הדין הם בעלי מקצוע עסוקים ולא תמיד זמינים. לא משנה מהי הסיבה שבגללה אתם לא זמינים, הופעות בבית המשפט, פגישות עבודה מחוץ למשרד או שאולי יצאתם לחופשה, בכל פעם שקו הטלפון במשרד שלכם מצלצל ואתם לא עונים, אתם מפסידים לקוח פוטנציאלי .
בניית אתר לעורכי דין ייתן מענה להיעדר הזמינות, הוא יאפשר לגולש להשאיר פנייה בתיבת צור קשר, להפעיל צ’ט בוט שייתן מענה אוטומטי ומידי לשאלות נפוצות או הפנייה ליצירת קשר בדרכים נוספות כמו וואצ אפ ועוד.
בניית אתרים לעורכי דין – ייתן מענה להיעדר הזמינות, הוא יאפשר לגולש להשאיר פנייה בתיבת הדואר, ולהפעיל צ’ט בוט שייתן מענה או הפנייה ליצירת קשר.
האם הייתם ממליצים להפנות לקוח המעוניין בעסקת נדל”ן לעורך דין המתמחה בתחום הפלילי, האם הייתם מפנים אדם שעבר עבירה פלילית לעורך דין מומחה לדיני עבודה, ודאי שלא. כמו שבתחום עריכת הדין התמחות ומקצועיות הן מילות המפתח, כך גם בתחום בניית אתרים.
חברת מגה קוד מתמחה בבניית אתרים לעורכי דין, ההיכרות המעמיקה שלנו עם עולם עורכי הדין ברשת, המקצועיות והניסיון הופכים כל בניית אתר לעורכי דין להצלחה גדולה.
אפיון האתר והמטרות שלו
עוד לפני שלב הבנייה חשוב לאפיין את המטרות של בית העסק, את קהל היעד, מהן הפונקציות החשובות שאותן חשוב, וכדאי, להטמיע באתר, לערוך סקר שווקים, מחקר לקוחות ומחקר מילות מפתח הרלוונטיות לתחום העיסוק ועוד.
חשוב להקפיד על בניית אתרים לעורכי דין בהתאמה אישית
חשוב להדגיש את תחומי העיסוק, את קהל היעד, את היתרונות, התועלות ועוד.
בידול עסקי
בנוסף לתחומי ההתמחות המשפטי לכל עורך דין יש בידול עסקי, חוזקות ועוד. חשוב להדגיש את הבידול העסקי ובהתאם לכך לנסח היטב את תכני האתר ואת המסרים השיווקיים.
יצירת אמון
כדי שהגולש יחליט לפנות אל עורך הדין, על עורך הדין ליצור אמון. אתר תדמית של עורך דין חייב לשדר אמינות בדרכים רבות ומגוונות, חשוב להקפיד על דף אודות מסודר ורצוי לשלב בו תמונה אישית של עורך הדין או של צוות המשרד, לצרף הוכחות, מספרים והמלצות המהווים הוכחות להצלחות של עורך הדין, לעצב את האתר בצורה אלגנטית, מרשימה ומדויקת.
הכניסה של הלקוח אל האתר של עורך הדין דומה לכניסה של המשרד, כאשר המשרד משדר הזנחה ורישול, הלקוח לא יבחר בעורך הדין, אך כאשר המשרד משדר סדר וארגון, הסיכויים לבחירה בעורך הדין גדלים. כך גם בעיצוב האתר, אתר מאורגן, עם סרגל כלים ברור, עם ניווט קל וידידותי, עם עיצובים מעודנים ואלגנטיים המתאימים לעורך דין, עם קריאות לפעולה מעודנות ולא אגרסיביות, יגבירו את האמון בעורך הדין.
חשוב לבנות עמוד מיוחד לכל שירות שעורך הדין מציע
כל עמוד שירות חייב לתת את המידע הרלוונטי בצורה מפורטת, מאורגנת ומסודרת.
עיצוב מקצועי
עיצוב מקצועי בבניית אתרים לעורכי הדין הוא קריטי להצלחה. כמו שכבר אמרנו, לעיצוב המקצועי יש השפעה על הרושם הראשוני של הגולש הנכנס לאתר וביצירת האמון בו. עיצוב מקצועי זהו הסיבה המרכזית שבגללה יחליט הגולש האם להישאר באתר ולהמשיך לגלוש בו או לנטוש אותו במהירות.
התוכן
בכל האתרים התכנים חייבים להיות מקצועיים ואיכותיים, ובאתרים של עורכי דין במיוחד. תוכן מקצועי ואיכותי ימצב אתכם כאוטוריטה בשוק וכמומחים בתחום שבו אתם עוסקים. לקוחות רבים מחפשים מידע מקצועי ומענה על שאלות ייחודיות, אם ימצאו אותם באתר שלכם, הם יצרו אתכם קשר.
חשוב לעדכן את התוכן אחת לשבוע
בכל שבוע צריך להעלות תוכן חדש, סרטונים, מכתבי תודה, המלצות ומאמרים מקצועיים. את נושאי המאמרים יש לחלק לשני סוגים מאמרים הבנויים על מילות המפתח שיענו לבעיות ולשאלות של הגולשים ומאמרים מעניינים העוסקים בנושאים עדכניים ופופולאריים שימשכו תנועה לאתר.
כדאי גם לשלב כל הזמן הוכחות המעידות על איכות העבודה שלכם כמו פסקי דין שבהם זכיתם, קישורים לכתבות ולתכנים שפורסמו עליכם או למאמרים שאתם פרסמתם במדיות השונות.
השפה
השפה שבה תשתמשו באתר חייבת להתאים למשלב שפה המתאים לעורך דין. מצד אחד לא מומלץ לשלב מושגים ומאמרים מקצועיים שאינם מובנים לגולש הממוצע, אך מנגד חשוב להשתמש בשפה ברורה, יפה ולא עילגת, לכתוב משפטים בשפה אינטליגנטית ונהירה, ללא שגיאות תחביר, סגנון ושגיאות כתיב.
הכנה לקידום אורגני
המטרה של בניית אתר לעורכי דין היא להביא כמה שיותר לקוחות אל המשרד. קידום אתרים אורגני הוא אומנם ריצה למרחקים, אך בקו הסיום תיהנו מפניות רבות, לידים חמים ולקוחות רבים שישכרו את השירותים שלכם.
כבר בעת בניית האתר חשוב לחשוב על הקידום האורגני – SEO – ולבצע אופטימיזציה למנועי החיפוש. ככל שתבנו את האתר מותאם לקידום האורגני, כך מהר יותר תופיעו במיקומים גבוהים בתוצאות הדירוג האורגני – הטבעי- של גוגל.
ממשק ניהול
חשוב לבנות אתר עם מערכת ניהול נוחה וידידותית למשתמש, מערכת ניהול שבאמצעותה תוכלו בעצמכם להזין תכנים חדשים לאתר, לבצע שינויים, לפרסם הודעות חשובות ועוד.
רספונסיביות
חשוב להתאים את האתר למכשירים השונים כמו מחשב נייד, מחשב נייח, טאבלט וטלפון נייד. בעידן שבו רוב הגולשים מגיעים אל האתר באמצעות הטלפון החכם, חשוב להקפיד על הנראות של האתר גם בטלפון הנייד.
הנעה לפעולה
דף הבית צריך להיות דף שיווקי עם הנעה לפעולה. את ההנעה לפעולה צריך לעשות בצורה חכמה ועדינה. תמיד כשתרצו לעשות קידום אתרים ממומן, אם דף הבית יהיה שיווקי ומניע לפעולה, תוכלו להפנות אליו את הגולשים שיגיעו דרך המודעות של קידום אתרים ממומן.
לסיכום
צוות העובדים בחברת מגה קוד צבר ניסיון בבניית אתרים לעורכי דין. הוא ישמח לבנות עבורכם אתר מקצועי, נוח ונגיש, אתר שימתג אתכם כעורכי דין מובילים בתחום שבו אתם עוסקים ויניב לכם פניות איכויות.
טלפון: 058-4545600
דוא”ל: Sales@MegaCode.co.il
שעות פעילות:
ימים: א’ – ה’ 24/7
ימים: ו’ – ש’ 24/7
מבצעים חמים שכדי לכם לשמוע!